Як лівші до МАН привели
Чи знайома вам історія, коли, зачепившись оком за якийся предмет, або замислившсь про якийся факт, ви вже не можете ігнорувати його, ваші думки раз-пораз повертаються до питання, яке виникло?
Саме така ситуація сталась із нами.
Здавалось, що такого у тому, що навколо нас є люди, які основну роботу виконують не правою, а лівою рукою? Досить банальна ситуація, ми всі різні і унікальні.
Але чи є щось, якась спільна риса, притаманна людям з провідною лівою рукою? Які вони, люди, які дзеркалять наші рухи? Чи легко їм живеться серед нас? Чому народжуються (і взагалі, народжуються чи стають у процесі певних життєвих обставин) такі діти? Питань виникло безліч!
Тож ми з ученицею 10 класу Шульгаєвич Аліною провели невеличке дослідження в межах нашого навчального закладу на тему "Взаємозв'язок ліворукості і праворукості з розвитком креативності дітей молодшого шкільного віку". В нашому дослідженні ми розглянули дослідження науковців з даного питання, спробували розібратись, що ж спричиняє перевагу однієї руки над іншою Розглянули як протягом історії людсва мінялось ставлення до людей які надають перевагу роботі лівою рукою. Також ми дослідили за стандартизованою методикою рівень розвитку креативності у учнів 3-4 класів і спробували з'ясувати, чи є взаємозв'язок між провідною рукою та рівнем розвитку креативності. Робота над дослідженням була захопливою, ми отримали цікаві результати. Опис нашого дослідження було надіслано для участі в обласному етапі конкурсу дослідницьких проєктів МАН.
З нетерпінням чекаємо на результати!!!!

Коментарі
Дописати коментар